سلام.
ببخشید اینا هم علاوه بر پست قبل لطفا جواب بدید.
--------------------------------
تنظیمات عمومی انجمنها>>>تنظیمات کلی انجمن ها>>>در ایمیلهای باخبرسازی متن موضوع ها ارسال نشود؟
این یعنی چی؟
در ضمن تو راهنماییش نوشته:
خیلی اوقات, اعضا به ایمیل های باخبرسازی جواب می دهند, این بدین معناست که مدیر پاسخ ها را دریافت میکند.
اینم نفهمیدم!
---------------------------------
تنظیمات عمومی انجمنها>>>تنظیمات عمومی>>>فرمت نمایش شماره صفحه:
"3" برای مثال: 1 ... 4 [5] 6 ... 9
"5" برای مثال: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
چرا شماره 5 اون طوریه؟
یعنی اگه نگاه کنید نوشته 1...4 3 [5] 7 6 ... 9
اول 4 بعد 3؟!!!
(البته الان که متنشو کپی کردم این جا درست شده!)
------------------------------------
تنظیمات عمومی انجمنها>>>امتیاز به کاربران>>>مدت زمان فاصله برای هر امتیاز ( برحسب ساعت)
یعنی چی؟یعنی اگه بگذاریم 1 هر کاربر به کاربر دیگه فقط 1 ساعت به 1 ساعت میتونه امتیاز بده؟مثلا من به شماره 1 امتیاز بدم بعد بخوام به 2 بدم باید 1 ساعت صبر کنم؟
لطفا این گزینه رو کامل توضیح بدید.
---------------------------------------
تنظیمات عمومی انجمنها>>>امتیاز به کاربران>>> اعمال محدودیت مدت زمان برای مدیر انجمن
ادمین هم شامل میشه؟یعنی مثلا من اگه تیک این گزینه رو بزنم محدودیت ساعت برای مدیران و مدیران ارشد حساب میشه؟واسه مدیر کل چی؟یعنی منم محدودیت زمانی دارم؟
---------------------------------------
تنظیمات سرور>>>پیکربندی هسته>>>استفاده از اتصال پایدار
این چی هست؟به چه دردی می خوره؟
هاست من هاست رایگان گیگفا هست.پس باید فعالش کنم؟
چون تو راهنماش نوشته:
تماس همیشگی با بانک اطلاعاتی. چنانچه از هاست های رایگان استفاده می کنید و مدیریت کلی بانک اطلاعاتی در دسترس شما نیست باید از آن استفاده کنید.
------------------------------------
تنظیمات سرور>>>پیکربندی هسته>>>ارسال ایمیل به مدیر سایت به هنگام بروز مشکل در بانک اطلاعاتی
می خوام غیر فعالش کنم.اشکال که نداره؟
تو ایمیل فقط اطلاع میده که مشکل به وجود آمده یا جزئیاتی هم مینویسه که لازم باشه این گزینه رو فعال نگهدارم؟
----------------------------------
تنظیمات سرور>>>(caching) نهانگاه
اصلا کلا این قسمت به چه دردی میخوره؟
باهاش میشه چکار کرد؟
اصلا چطور میشه باهاش کار کرد؟! ;D
----------------------------------
زیاد شد. ;D
ببخشید دیگه!
بازم هست!
دارم میگردم بازم سوالامو لیست می کنم و می پرسم.
ممنون.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)