والا عربی بلد نیستم .... ولی مشکل ما وقتی که متن فارسی را تبدیل میکنمیم به PDF درهم برهم میشه و جواد عزیز گفتند که UNICODE سپورت نمیکنه ولی یه راه حل Perl داره که بهتون میدم...... ما هم تا بحال منتظریم ولی جوابی نشنیدیم !! ممنون میشم اگه کسی کمکمون بکنه !!!
تشکر





علاقه مندی ها (Bookmarks)