یکی از دوستان گفتند که یک اسکریپت داره که فاراسی را PDF میکنه !! اگه میشه فعلا اونا با نحوه کارشا اینجا بذارید تا استفاده‌ کنیم... چونکه شما با این همه پروژه سرتون خیلی شلوغ ...