یکی از دوستان گفتند که یک اسکریپت داره که فاراسی را PDF میکنه !! اگه میشه فعلا اونا با نحوه کارشا اینجا بذارید تا استفاده کنیم... چونکه شما با این همه پروژه سرتون خیلی شلوغ ...

یکی از دوستان گفتند که یک اسکریپت داره که فاراسی را PDF میکنه !! اگه میشه فعلا اونا با نحوه کارشا اینجا بذارید تا استفاده کنیم... چونکه شما با این همه پروژه سرتون خیلی شلوغ ...
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)