درسته boglado عزیز
من چون عشق فایرفاکس هستم تو فایرفاکس به خوبی کار می کنه
ولی تو IE مشکل داره!
من هر چی کار کردم چیزی سر درنیاوردم
دوست و اساتید ارجمند اگه کسی راه حلی داره ما در خدمتیم.

درسته boglado عزیز
من چون عشق فایرفاکس هستم تو فایرفاکس به خوبی کار می کنه
ولی تو IE مشکل داره!
من هر چی کار کردم چیزی سر درنیاوردم
دوست و اساتید ارجمند اگه کسی راه حلی داره ما در خدمتیم.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)