درسته boglado عزیز
من چون عشق فایرفاکس هستم تو فایرفاکس به خوبی کار می کنه
ولی تو IE مشکل داره!
من هر چی کار کردم چیزی سر درنیاوردم
دوست و اساتید ارجمند اگه کسی راه حلی داره ما در خدمتیم.

درسته boglado عزیز
من چون عشق فایرفاکس هستم تو فایرفاکس به خوبی کار می کنه
ولی تو IE مشکل داره!
من هر چی کار کردم چیزی سر درنیاوردم
دوست و اساتید ارجمند اگه کسی راه حلی داره ما در خدمتیم.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=boglado link=topic=14722.msg86286#msg86286 date=1221028619]
جناب دهشهری عزیز دوستمون آقای قهستان ماژول jootabs رو فارسیش کرده ولی مشکلاتی داره مثلا وقتی رو مامبو فارسی نصب میکنیم اصلا تب ها رو نشون نمیده در صورتیکه رو مامبوی انگلیسی هیچ مشکلی نداره اگه براتون زحمت نیست یه نگاه به این ماژول بندازین ببنید کجای کار ایراد داره که تبها تو مامبو فارسی نشون داده نمیشه.
[/quote]
سلام
با IE6 تائید میشه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
من یه پیشنهاد داشتم
همون بحث ماهی و ماهیگیری
خوبه یه تایپیک راه اندازی بشه که نحوه فارسی کردن ماژول ها و کلا نوشتن بسته برای مامبو در اون برای کسانی که php کار هستن آموزش داده بشه
اینطوری دایره توسعه مامبو هم بزرگتر میشه
تا نظر دوستان چی باشه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
مهاجر جان! این قصه سر دراز داره ...
کارش فراتر از یکی دو تاپیکه، بارها بحث شده ولی اجماعی روش حاصل نشده
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
یه ماژول خیلی جالب دیدم که اگه بشه فارسیش کرد خیلی چیز خوبیه
اسمش هست mod_ja_contentslide
نمونه اش هم اینجا هست : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
همون باکسی که تیترش هست : Popular products
و یا اینجا : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
که توش لوگوی یکسری شرکت کار شده
دانلود : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
[quote author=یاسر link=topic=14722.msg110619#msg110619 date=1248361427]
سلام
یه ماژول خیلی جالب دیدم که اگه بشه فارسیش کرد خیلی چیز خوبیه
اسمش هست mod_ja_contentslide
نمونه اش هم اینجا هست : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
همون باکسی که تیترش هست : Popular products
و یا اینجا : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
که توش لوگوی یکسری شرکت کار شده
دانلود : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[/quote]
یاسر جان، اگر دوست داری فارسی کردن ماژول رو یاد بگیری یه تاپیک بزن و این ماژول آغاز به فارسی سازی کن و هرجا که سوالی بود مطرح کن.
حالا یه کوچولو توضیح میدم :
اول فایل XML ماژول رو باز کنید و ترجمه کنید. تغییر در تگها باعث اشکال در ماژول خواهد شد.
حالا فایل css ماژول را ویرایش کنید و rtl کنید.
حالا در فایلهای ماژول بدنبال جایی که read more نوشته شده است بگردید و این قسمت را فارسی کنید. نیاز به ایجاد کد utf-8 در آن صفحه است.
فکر میکنم چند ماه گذشته بود این ماژول رو ترجمه کردم و در چند سایت استفاده کردم. الان نمیدونم کجا گذاشتمش !
اگر مشکلی بود در یک تاپیک دیگر مطرح کنید تا توضیحات بیشتری به شما داده شود.
یا حق
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
ممنون آقا مهدی. اما نکته اینه که من همون موقع که داشتم این پست رو میزدم می دونستم جاش اینجا نیست!
منظور من سازگار کردن با مامبو بود اما بالاخره هم یادم رفت اینو قید کنم. قبلا یه کمی در مورد فارسی سازی کار کرده بودم
البته توضیحت خیلی خوب بود. حالا اگه در مورد سازگار کردن با مامبو میدونی اونو هم همینطور قشنگ توضیح بده. ممنون
خودم خیلی ور رفتم. یکسری جاها که خودش گفته بود رو هم تغییر دادم، حتی جاهائیش به نظرم باید در فایل کانفیگ درست میشد که اونو هم انجام دادم اما نشد....
اینو هم بردم یه تاپیک جدیدش کردم : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
برای سازگار کردن باید بشینید و ماژول رو کاملاً بررسی کنید. نمیشه گفت که دقیقاً باید چیکار کنید یا مسیر خاصی رو گفت، باید آشنایی با php , api mambo & joomla رو داشته باشید.
افرادی که اطلاعات دقیقتری دارن، در همان تاپیک به شما در سازگاری کمک خواهند کرد. متأسفانه من هنوز در کدنویسی اطلاعات دقیقی ندارم و بهتره که توضیحی ندم.
یا حق
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)