قصد دارم در صفحه اول سايت خودم يك آيكون ايجاد كنم تا با كليك بر روي آن و در مواقعي كه از طريق Yahoo mesenger بصورت Omline هستم كاربران بتوانند با مان تماس بگيرند تا به سئوالات تشان پاسخ دهم ، بفرمائيد چه كنم ؟
طبيب زاده

قصد دارم در صفحه اول سايت خودم يك آيكون ايجاد كنم تا با كليك بر روي آن و در مواقعي كه از طريق Yahoo mesenger بصورت Omline هستم كاربران بتوانند با مان تماس بگيرند تا به سئوالات تشان پاسخ دهم ، بفرمائيد چه كنم ؟
طبيب زاده
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)