-
پاسخ : کامپوننت فروم
قسمت مدیریت فایر بورد برای من انگلیسیه . کلا اینجوریه یا من باید کاری کنم تا فارسی شه؟
راستی . فایر برد 1.0.4 هم رلیز شده : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
البته من که نصبش کردم وقتی می خواستم از سمت کاربری وارد فروم بشم این ارور رو داد :
Warning: main(/home/***/public_html/fa//includes/patTemplate/patTemplate.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /home/***/public_html/fa/components/com_fireboard/fireboard.php on line 180
Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required '/home/***/public_html/fa//includes/patTemplate/patTemplate.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php'
in /home/***/public_html/fa/components/com_fireboard/fireboard.php on line 180
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
07-20-2008 12:48 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)