قسمت مدیریت فایر بورد برای من انگلیسیه . کلا اینجوریه یا من باید کاری کنم تا فارسی شه؟

راستی . فایر برد 1.0.4 هم رلیز شده : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

البته من که نصبش کردم وقتی می خواستم از سمت کاربری وارد فروم بشم این ارور رو داد :

Warning: main(/home/***/public_html/fa//includes/patTemplate/patTemplate.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /home/***/public_html/fa/components/com_fireboard/fireboard.php on line 180

Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required '/home/***/public_html/fa//includes/patTemplate/patTemplate.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php&#039 in /home/***/public_html/fa/components/com_fireboard/fireboard.php on line 180