فقط فاریبردی که [quote author=علی کاظم زاده link=topic=14994.msg79490#msg79490 date=1216500816]
سلام. برای این کار کامپوننت فایر برد هست.توی انجمن هم قبلا بحثش بوده.

[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

یــــــــــــــــــــــــــاعـــــــــــــــــــــ ــــلی
[/quote]

اینجا معرفی شده استفاده کنید روی مامبو وگر نه مامبو شما از کلا می خوابه !!!

در ضمن لینک جدیدی دادم که مخصوص مامبو هست اون رو تست کنید

در مورد زبان هم اگر از اون نسخه مامبویی استفاده کنید مشکل زبان نخواهید داشت باید فایل های زبان به persian.php و یا fa_IR.php تبدیل بشه
یاعلی