دوست عزیز نوع مانیتور به هیچ وجه هیچ ربطی به نمایش نداره!
ولی در مرورگرهای مختلف امکان تغییر نحوه نمایش هست. علتش هم اینه که در بعضی از قالب ها از استانداردهای مشترک مرورگرها استفاده نمیشه.
یک طراح باید موقع طراحی، قالب رو در مرورگرهای مختلف تست کنه.





علاقه مندی ها (Bookmarks)