متوجه نشدم يعني ميگيد موقع ساخت ديتابيس من از همون اول اسمش رو ya-comecom_sokhan بنويسم اره ؟
ميشه بيشتر توضيح بديد اخه كلافه شدم از نصب نشدنش ؟

متوجه نشدم يعني ميگيد موقع ساخت ديتابيس من از همون اول اسمش رو ya-comecom_sokhan بنويسم اره ؟
ميشه بيشتر توضيح بديد اخه كلافه شدم از نصب نشدنش ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)