متوجه نشدم يعني ميگيد موقع ساخت ديتابيس من از همون اول اسمش رو ya-comecom_sokhan بنويسم اره ؟
ميشه بيشتر توضيح بديد اخه كلافه شدم از نصب نشدنش ؟