فرمایش شما متین.
اما مشکل چی هست که از اونجا نمیشه.
حتی فولدر جدید هم نمیشه ساخت از اونجا. >

فرمایش شما را هم چک میکنمو اگه مشکلی بود خدای نا کرده
میگم.