فرمایش شما متین.
اما مشکل چی هست که از اونجا نمیشه.
حتی فولدر جدید هم نمیشه ساخت از اونجا. >
فرمایش شما را هم چک میکنمو اگه مشکلی بود خدای نا کرده
میگم.![]()

فرمایش شما متین.
اما مشکل چی هست که از اونجا نمیشه.
حتی فولدر جدید هم نمیشه ساخت از اونجا. >
فرمایش شما را هم چک میکنمو اگه مشکلی بود خدای نا کرده
میگم.![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)