منم این مشکل رو دارم. بهتره که فرم شامل 2 صفحه باشه که کاربر در صفحه اول اطلاعات رو وارد کنه و بعد از مشاهده اطلاعات در صفحه 2 امکان چاپ و یا برگشت و ویرایش رو داشته باشه!

بطور کل چطور می شه اطلاعات وارد شده در صفحه اول را در صفحه دوم فراخوانی کرد؟