من اولاً به جناب سعادتمند دوست عزیزم برای راه اندازی وب سایشون تبریک میگم .
انشالله که خودشون و وب سایشون توی خدمات دهی پاینده باشند .
فقط چون سینما دوست هستم ایده فروش فیلمشون رو به صورت رسمی محکوم می کنم .
انشالله که چنین فروش فیلمی هیچ وقت صورت نگیره .
دوست من امیدوارم که از گفته ام ناراحت نشه و فقط یک شوخی ناجور کرده باشه .
دوستدارت ... مرتضی بهمنی





علاقه مندی ها (Bookmarks)