فکر کنم این نسخه مامبو یکی از نسخه هایی بود که خیلی مشکل داشت

فکر کنم این نسخه مامبو یکی از نسخه هایی بود که خیلی مشکل داشت
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
کلید حل این مشکل توی DB هست. من کار خودم درست شد.اگه وقت کردم میرم سراغ این دیتابیس ببینم مشکل از کجاست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)