می خواهم عرض صفحه نمایش را زیاد کنم ولی وقتی آن را از 400 به 800 px تغییر می دهم دخیره می شود ولی در صفحه نمایش تغییری ایجاد نمی شود...
کمک کنید...

می خواهم عرض صفحه نمایش را زیاد کنم ولی وقتی آن را از 400 به 800 px تغییر می دهم دخیره می شود ولی در صفحه نمایش تغییری ایجاد نمی شود...
کمک کنید...
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)