سلام - بهتر بود در یک تاپیک جدید مطرح میکردید و این تاپیک مربوط به یک سال گذشته رو ... .
از نصب جامع برای نصب استفاده کردید یا فایل رو اکسترکت کردید؟!
پاییزتان پر مهر

سلام - بهتر بود در یک تاپیک جدید مطرح میکردید و این تاپیک مربوط به یک سال گذشته رو ... .
از نصب جامع برای نصب استفاده کردید یا فایل رو اکسترکت کردید؟!
پاییزتان پر مهر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
توی هاستم تو پوشه ماژول ها اکسترکش کردم ولی جواب نمی ده
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
فکر میکنم این کار شما غلط باشه باید نصب بشه قاعدتاً اون کار شما ....
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوست عزیز!! شما میخواهید فوتوشاب نصب کنید میرید فایل رو اکسترکت میکنید توی program files ?! طبیعتاً فایل رو نصب میکنید.
از طریق نصب جامع ماژول رو نصب کنید. (قبلش فایلهایی که قرار دادید رو حذف کنید.
پاییزتان پر مهر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
از راهنماییتون تشکر می کنم ولی توی نصب جامع ارور می ده و من کلاً از توی مدیریت مامبوی سایتم نمی تونم چیزی رو آپ لود یا نصب کنم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
لطفاً مشکل را در یک تاپیک جدید مطرح کنید تا بررسی شود.
پاییزتان پر مهر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)