[quote author=مجید link=topic=15996.msg84310#msg84310 date=1219949553]
این موضوع ایمیل در کدوم سرویس دهنده ایمیل به صورت مربع میاد ؟ یاهو ؟ یا ...
[/quote]

در ياهو كه من امتحان كردم
تازه متن ارسالي هم مشكل داره و درهمه نمي دونم چرا؟!!!