-
شکلک های اضافه!
سلام. من تونستم با جایگزین کردن آدرس شکلک ها شکلک های جدید به جای شکلک های خود انجمن اضافه کنم
اما من می خوام علاوه بر اون شکلک هایی که توی انجمن هست تعداد زیادی شکلک اضافه کنم. برای این کار باید چه کاری رو انجام بدم. (شکلک ها رو خودم روی سیستم دارم.)
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
05-20-2008 07:31 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
پاسخ : شکلک های اضافه!
سلام
برای این کار علاوه بر اینکه اون Smile هارو باید در فولدر مربوطه قرار بدید میبایست نام و کدهای اسمایل های جدید رو در دیتابیس add کنید
در تیبل : smf_smileys
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : شکلک های اضافه!
با سلام
شیوه ی فیروزمندان عزیز برای دوستان مبتدی سخته ... راه راحت تر هم هست .
اول شکلک ها رو توی پوشه ی اصلی شکلک ها بریز /
بعد به منوی مدیریت سپس مدیریت صورتک ها برو .
بعد روی tab نصب صورتک جدید ( دومین گزینه از راستی ) کلیک کن .
بعد نام فایل رو انتخاب کن .
توی گزینه ی کد اون کدی که میخوای با کلیک بر روی شکل ایجاد بشه رو انتخاب کن .
بعد هم توضیحی که با اومدن ماوس روی شکلک نوشته میشه رو بنویس ( در گزینه ی بعدی ) .
آخر هم که نحوه ی نمایش رو انتخاب کن
بعد هم ذخیره ی تغییرات
شاد باشید
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : شکلک های اضافه!
[quote author=فیروزمندان link=topic=13625.msg72207#msg72207 date=1211278002]
سلام
برای این کار علاوه بر اینکه اون Smile هارو باید در فولدر مربوطه قرار بدید میبایست نام و کدهای اسمایل های جدید رو در دیتابیس add کنید
در تیبل : smf_smileys
یا علی
[/quote]
میتونید در این مورد یه خورده توضیح بدید؟
قدم به قدم خواهشا ( cpanel )
اجرتون با امام حسین
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : شکلک های اضافه!
[quote author=hes_r link=topic=13625.msg72249#msg72249 date=1211300439]
با سلام
شیوه ی فیروزمندان عزیز برای دوستان مبتدی سخته ... راه راحت تر هم هست .
اول شکلک ها رو توی پوشه ی اصلی شکلک ها بریز /
بعد به منوی مدیریت سپس مدیریت صورتک ها برو .
بعد روی tab نصب صورتک جدید ( دومین گزینه از راستی ) کلیک کن .
بعد نام فایل رو انتخاب کن .
توی گزینه ی کد اون کدی که میخوای با کلیک بر روی شکل ایجاد بشه رو انتخاب کن .
بعد هم توضیحی که با اومدن ماوس روی شکلک نوشته میشه رو بنویس ( در گزینه ی بعدی ) .
آخر هم که نحوه ی نمایش رو انتخاب کن
بعد هم ذخیره ی تغییرات
شاد باشید
یا علی
[/quote]
این چیزی که شما گفتی اصلا با SMF جور در نمی آد
از این راهنمایی که کردید خودتون پیش برید ببینم به جای می رسید :-\
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : شکلک های اضافه!
بله بنده چندین بار به همین شیوه عمل کردم و مشکلی نداشت .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : شکلک های اضافه!
[quote author=hes_r link=topic=13625.msg73403#msg73403 date=1212239571]
بله بنده چندین بار به همین شیوه عمل کردم و مشکلی نداشت .
[/quote]
عجیبه ها
می تونید راهنمایی با عکس بزارید؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : شکلک های اضافه!
tab ای به اسم نصب صورتک جدید وجود نداره.
دو تا هستش کلا : صورتک هاي نصب شده و تنظیمات.
اینی که شما گفتین کجاست؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : شکلک های اضافه!
مدیریت صورتک ها -> تنظیمات -> فعال کردن صورتکهای تنظیم شده
(حالا تب های شما از 2 تا شدن 4 تا)
میتونید با گزینه های "نصب صورتک جدید" و "ویرایش صورتکها" که تازه اضافه شدن به مقصدو خود برسید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)