سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: شکلک های اضافه!

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    نوشته ها
    84
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    شکلک های اضافه!

    سلام. من تونستم با جایگزین کردن آدرس شکلک ها شکلک های جدید به جای شکلک های خود انجمن اضافه کنم
    اما من می خوام علاوه بر اون شکلک هایی که توی انجمن هست تعداد زیادی شکلک اضافه کنم. برای این کار باید چه کاری رو انجام بدم. (شکلک ها رو خودم روی سیستم دارم.)

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    Admin
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    U.A.E
    نوشته ها
    13,222
    تشکر
    318
    تشکر شده 1,338 بار در 652 ارسال

    پاسخ : شکلک های اضافه!

    سلام

    برای این کار علاوه بر اینکه اون Smile هارو باید در فولدر مربوطه قرار بدید میبایست نام و کدهای اسمایل های جدید رو در دیتابیس add کنید

    در تیبل : smf_smileys

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    نوشته ها
    93
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : شکلک های اضافه!

    با سلام

    شیوه ی فیروزمندان عزیز برای دوستان مبتدی سخته ... راه راحت تر هم هست .

    اول شکلک ها رو توی پوشه ی اصلی شکلک ها بریز /

    بعد به منوی مدیریت سپس مدیریت صورتک ها برو .

    بعد روی tab نصب صورتک جدید ( دومین گزینه از راستی ) کلیک کن .

    بعد نام فایل رو انتخاب کن .

    توی گزینه ی کد اون کدی که میخوای با کلیک بر روی شکل ایجاد بشه رو انتخاب کن .

    بعد هم توضیحی که با اومدن ماوس روی شکلک نوشته میشه رو بنویس ( در گزینه ی بعدی ) .

    آخر هم که نحوه ی نمایش رو انتخاب کن

    بعد هم ذخیره ی تغییرات

    شاد باشید

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    نوشته ها
    84
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : شکلک های اضافه!

    [quote author=فیروزمندان link=topic=13625.msg72207#msg72207 date=1211278002]
    سلام

    برای این کار علاوه بر اینکه اون Smile هارو باید در فولدر مربوطه قرار بدید میبایست نام و کدهای اسمایل های جدید رو در دیتابیس add کنید

    در تیبل : smf_smileys

    یا علی
    [/quote]
    میتونید در این مورد یه خورده توضیح بدید؟
    قدم به قدم خواهشا ( cpanel )
    اجرتون با امام حسین

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    نوشته ها
    84
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : شکلک های اضافه!

    [quote author=hes_r link=topic=13625.msg72249#msg72249 date=1211300439]
    با سلام

    شیوه ی فیروزمندان عزیز برای دوستان مبتدی سخته ... راه راحت تر هم هست .

    اول شکلک ها رو توی پوشه ی اصلی شکلک ها بریز /

    بعد به منوی مدیریت سپس مدیریت صورتک ها برو .

    بعد روی tab نصب صورتک جدید ( دومین گزینه از راستی ) کلیک کن .

    بعد نام فایل رو انتخاب کن .

    توی گزینه ی کد اون کدی که میخوای با کلیک بر روی شکل ایجاد بشه رو انتخاب کن .

    بعد هم توضیحی که با اومدن ماوس روی شکلک نوشته میشه رو بنویس ( در گزینه ی بعدی ) .

    آخر هم که نحوه ی نمایش رو انتخاب کن

    بعد هم ذخیره ی تغییرات

    شاد باشید

    یا علی
    [/quote]
    این چیزی که شما گفتی اصلا با SMF جور در نمی آد
    از این راهنمایی که کردید خودتون پیش برید ببینم به جای می رسید :-\

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #6

    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    نوشته ها
    93
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : شکلک های اضافه!

    بله بنده چندین بار به همین شیوه عمل کردم و مشکلی نداشت .

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #7

    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    نوشته ها
    84
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : شکلک های اضافه!

    [quote author=hes_r link=topic=13625.msg73403#msg73403 date=1212239571]
    بله بنده چندین بار به همین شیوه عمل کردم و مشکلی نداشت .
    [/quote]
    عجیبه ها
    می تونید راهنمایی با عکس بزارید؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #8

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    518
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : شکلک های اضافه!

    tab ای به اسم نصب صورتک جدید وجود نداره.
    دو تا هستش کلا : صورتک هاي نصب شده و تنظیمات.
    اینی که شما گفتین کجاست؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #9
    Team
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    9,560
    تشکر
    176
    تشکر شده 1,087 بار در 724 ارسال

    پاسخ : شکلک های اضافه!

    مدیریت صورتک ها -> تنظیمات -> فعال کردن صورتکهای تنظیم شده

    (حالا تب های شما از 2 تا شدن 4 تا)

    میتونید با گزینه های "نصب صورتک جدید" و "ویرایش صورتکها" که تازه اضافه شدن به مقصدو خود برسید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •