کدوم بسته؟؟

راستی انجمنت فارسیه؟

اگه اینطوره باید این مد فارسی بشه در غیر این صورت گزینه ای برای قرار دادن آدرس آیکون نخواهید دید

تا فردا انشاءالله برات فارسیش می کنم