كسي نيست نظري چيزي داشته باشه؟ اين بار دوم هست كه اين جوري مشه!!!دفعه پيش خود به خود درست شد!
اولش كه خط html و css خط به خط لود ميشه هم چي درست هست ولي توي آخرين مرحله لود شدن ناگهان همه فونت ها بزرگ ميشن و قالب هم قدري به هم ميريزه!!!
من كه عقلم به جايي قد نميده!
جالب اينجاست كه هم mambo و هم smf هر دو هم زمان اين اتفاق واسشون ميوفته و اينكه رو همين هاست مابو و اسام اف ديكه اي هم دارم كه سالم سالمن و مشكلي ندارن!
لطفا راهنمايي بفرماييد..........