سلام
بعد از ارتقا به 4.6.2 قسمت هيدر نمايش ماژول ها تغيير كرده اند. براي مثال براي نمايش ماژول ورود و خروج
به
تبديل شده.
كجا و چه كدي رو به چه، بايد تغيير بدم.
پيشاپيش ممنون
يا علـــــــي

سلام
بعد از ارتقا به 4.6.2 قسمت هيدر نمايش ماژول ها تغيير كرده اند. براي مثال براي نمايش ماژول ورود و خروج
به
تبديل شده.
كجا و چه كدي رو به چه، بايد تغيير بدم.
پيشاپيش ممنون
يا علـــــــي
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)