سلام. مي خواهيد تو مانيتور خودتون تمام صفحه بشه يا اين كه دايناميك باشه و بستگي به مانيتور داشته باشه و مثلا اگر وايد بود باز هم فو اسكرين بشه؟
براي مورد دوم بايد اندازه ها را به درصد وارد كنيد.
يـــــــــــــــــاعـــــ ـــــــــــلي

سلام. مي خواهيد تو مانيتور خودتون تمام صفحه بشه يا اين كه دايناميك باشه و بستگي به مانيتور داشته باشه و مثلا اگر وايد بود باز هم فو اسكرين بشه؟
براي مورد دوم بايد اندازه ها را به درصد وارد كنيد.
يـــــــــــــــــاعـــــ ـــــــــــلي
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)