سلام. اگه منظورتون از بك آپ ، بك آپ دديتابيس بود،خير نمي شه چون ساختار ديتابيس در دو ورژن يه تفاوت هايي كرده و شما بايد همون ارتقا بديد.
آموزش ارتقا هم كه خيلي واضح هست. خيلي ها از همون استفاده كردند. شما طبق اون پيش بريد و هر جا در مراحل ارتقا سوالي داشتيد مطرح كنيد.
يــــــــــــــــــــــاع ـــــــــــــــــــلي





علاقه مندی ها (Bookmarks)