سلام
من مامبو قبلی رو پاک کردم و الان مامبو 4.6.5 رو نصب کردم واز مامبو 4.6.2 بکاپ از محتوا گرفتم والان که میخوام اجرا کنم این پیغامی که گفتم میده
بقیه چیزها رو به خوبی بازگردانی می کنه
مشکلم اینه

سلام
من مامبو قبلی رو پاک کردم و الان مامبو 4.6.5 رو نصب کردم واز مامبو 4.6.2 بکاپ از محتوا گرفتم والان که میخوام اجرا کنم این پیغامی که گفتم میده
بقیه چیزها رو به خوبی بازگردانی می کنه
مشکلم اینه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)