با سلام
ميشه توضيح بديد چه طورى ميشه اگه يه كاربر پيغام خصوصى داشت در هنگام ورودش به انجمن يه پنجره popup بهش اطلاع بده؟
با تشكر

با سلام
ميشه توضيح بديد چه طورى ميشه اگه يه كاربر پيغام خصوصى داشت در هنگام ورودش به انجمن يه پنجره popup بهش اطلاع بده؟
با تشكر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)