کاکو شیرازی عزیز سلام
وب سایتت رو دیدم . به عنوان یک وب سایت فرهنگی تفریحی کمی توی ذوق میزنه .
به نظر من اگه یک بانک مقالات کاملاً تخصصی در مورد شیراز و موسیقی و ترانه های شیرازی و ... تبدیلش کنی بهتره .
کاربر وقتی به ظاهر سایت نگاه می کنه آشفته میشه از یک طرف لهجه شیرازی و از طرفی موسیقی رپ و اشعار حافظ و ایدی یاهو (چه معجونی درست شد!!)

البته این تنها نظر منه و برای یک راهنمایی دوستانه .
امیدوارم چیزی به دل نگیری . دوستدار شما ، مرتضی بهمنی