سلام
من توی جومفا اینو دیدم. که جاش توی انجمن خالیه : اگه صلاحه و دردسر نداره بد نیست برای مامبو سازگار بشه
joomfa.org/index.php?option=com_sobi2&sobi2Task=sobi2Deta ils&catid=0&sobi2Id=19&Itemid=42
**لینک ویرایش شد

سلام
من توی جومفا اینو دیدم. که جاش توی انجمن خالیه : اگه صلاحه و دردسر نداره بد نیست برای مامبو سازگار بشه
joomfa.org/index.php?option=com_sobi2&sobi2Task=sobi2Deta ils&catid=0&sobi2Id=19&Itemid=42
**لینک ویرایش شد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)