فیروزمندان(همه فن حریف) عزیز ، من میخوام تاریخ شمی‌ که توی جوملای 1.0.10 من هست را عوض کنم به میلادی ... نه میلادی به شمسی ! کدوم فایلها را باید دستکاری کنم؟؟ تشکر از کمکتون !