فیروزمندان(همه فن حریف) عزیز، من میخوام تاریخ شمی که توی جوملای 1.0.10 من هست را عوض کنم به میلادی ... نه میلادی به شمسی ! کدوم فایلها را باید دستکاری کنم؟؟ تشکر از کمکتون !

فیروزمندان(همه فن حریف) عزیز، من میخوام تاریخ شمی که توی جوملای 1.0.10 من هست را عوض کنم به میلادی ... نه میلادی به شمسی ! کدوم فایلها را باید دستکاری کنم؟؟ تشکر از کمکتون !
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)