سلام

swmenu رو درست اگر ست کنید مشکلی در بروزر های مختلف نخواهد داشت

میتونید از Sothink DHTML Menu هم استفاده کنید ( البته کامپوننت نیست بلکه یک اپلیکیشن هست که روی سیستم شما نصب میشه و میتونید منو بسازید )

یا علی