سلام دوست عزیز

شما وارد ماژول های قسمت کاربری بشید

روی دکمه (جدید) کلیک کنید .

در ادیتور روی کلمه (html) کلیک کنید .

این کد رو توی این قسمت وارد کنید و دکمه (insert) رو بزنید .

ماژول رو ذخیره کنید .

البته موقعیت هم برای ماژول انتخاب کنید که مثلا توی left یا right یا ... باشه ..

موفق باشید