توي مرحله اول نصب (بعد از اجازه نامه) ارور عدم تطابق نام كاربري و كلمه عبور ميده ؛ در حاليكه من توي پلسك براي باز كردن يه ديتا بيس جديد هيچ نام كاربري وارد نكردم ؛ چيكار كنم ؟!! مخم تركيد !![]()

توي مرحله اول نصب (بعد از اجازه نامه) ارور عدم تطابق نام كاربري و كلمه عبور ميده ؛ در حاليكه من توي پلسك براي باز كردن يه ديتا بيس جديد هيچ نام كاربري وارد نكردم ؛ چيكار كنم ؟!! مخم تركيد !![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)