سلام.نه. اون فيال هاي زبان تنها مربوط به محتواي نصب هست و شما هم بايد فولدر installation را حذف مي كرديد كه كرديد.مشكل از اينجا نمي تونه باشه. آدرس سايتتون يا عكس لطفا.
يـــــــــــــــــاعـــــ ـــــــــــلي

سلام.نه. اون فيال هاي زبان تنها مربوط به محتواي نصب هست و شما هم بايد فولدر installation را حذف مي كرديد كه كرديد.مشكل از اينجا نمي تونه باشه. آدرس سايتتون يا عكس لطفا.
يـــــــــــــــــاعـــــ ـــــــــــلي
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)