خب سایت خوب بود مرسی اما بهتر قالبتون رو یکبار دیگه در همه بروز ها بررسی کنید و ghasedack.com/administrator/ این رو هم یک پسوورد بزارید
مامبو هم که 4.6.5 مامبو لرن بودکاش فوترش هم اسم مامبولرن بود البته اجباری نیست
به هر حال موفق باشید

خب سایت خوب بود مرسی اما بهتر قالبتون رو یکبار دیگه در همه بروز ها بررسی کنید و ghasedack.com/administrator/ این رو هم یک پسوورد بزارید
مامبو هم که 4.6.5 مامبو لرن بودکاش فوترش هم اسم مامبولرن بود البته اجباری نیست
به هر حال موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)