خب سایت خوب بود مرسی اما بهتر قالبتون رو یکبار دیگه در همه بروز ها بررسی کنید و ghasedack.com/administrator/ این رو هم یک پسوورد بزارید

مامبو هم که 4.6.5 مامبو لرن بودکاش فوترش هم اسم مامبولرن بود البته اجباری نیست

به هر حال موفق باشید