[quote author=مجید link=topic=17048.msg90589#msg90589 date=1224235030]
خب سایت خوب بود مرسی اما بهتر قالبتون رو یکبار دیگه در همه بروز ها بررسی کنید و ghasedack.com/administrator/ این رو هم یک پسوورد بزارید

مامبو هم که 4.6.5 مامبو لرن بودکاش فوترش هم اسم مامبولرن بود البته اجباری نیست

به هر حال موفق باشید
[/quote]
آقا مجید ممنون از اینکه نظرتون رو دادید حتما پیشنهاد هاتون رو تو سایت به کار میبندم . در مورد پسورد گذاشتن ، چطوری باید این کارو بکنم ؟
حتما اسم خوب مامبولرن رو تو فوتر سایت میذارم