علی آقا قالب سایت برا من به هم نخورده شما از کدوم بروزر استفاده میکنید
منظورتون رو از sef نفهمیدم میشه بیشتر بهم توضیح بدی تا انجامش بدم از انتقاداتت ممنون حتما قالب رو یکمی گرم میکنم یا کلا عوضش میکنم