يه بار مامبو روش نصب شده من فولد مامبو رو حذف كردم چون ديتا بيس واسش نساخته بودم . حالا ميخوام فايلهاي باقي مونده(9مگابايت) رو ريموو يا uinestall كنم

لطفآ كمك كنيدددد !!!!!