يه بار مامبو روش نصب شده من فولد مامبو رو حذف كردم چون ديتا بيس واسش نساخته بودم . حالا ميخوام فايلهاي باقي مونده(9مگابايت) رو ريموو يا uinestall كنم
لطفآ كمك كنيدددد !!!!!

يه بار مامبو روش نصب شده من فولد مامبو رو حذف كردم چون ديتا بيس واسش نساخته بودم . حالا ميخوام فايلهاي باقي مونده(9مگابايت) رو ريموو يا uinestall كنم
لطفآ كمك كنيدددد !!!!!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)