-
پاسخ : فارسی سازی کامپوننت supacart
[quote author=علی کاظم زاده link=topic=17062.msg92996#msg92996 date=1226300256]
[quote author=majid-66 link=topic=17062.msg91808#msg91808 date=1225031214]
اگر میشه اینجا بزارید تا من انجام بدم (چون فایل اصلی ندارم)
[/quote]
سلام. راستش من دیدم مجید جان پیگیر هست، فکر کردم با ایشون هست دیگه این قسمت.
[quote author=mr_aliagha link=topic=17062.msg92874#msg92874 date=1226189020]
فایل مربوط به زبان؟!
نه هنوز، فقط یه قسمت مال تیکه ی import csv بود که نمی دونم به کجا رسیده ، علی آقا اگه ممکنه مارو در جریان پیشرفت اون قسمت قرار بدید.
با تشکر.
[/quote]
من هنوز دست به این کامپوننت نزدم.اگر لازم هست بفرمایید تا بنده هم شروع کنم.
موفق باشید..
یــــــــــــــــاعــــــ ــــــــلی
[/quote]
اگر این قسمت زود تر برام مشخص کنید من هم سریع شروع می کنم .
دقیقا نام فایل بگید
(مثل این که یک نفر باید کار هماهنگی بین افراد انجام بده)
این شاید براتون جالب باشه:
کد:
http://forum.joomfa.org/index.php/topic,5585.0.html
یا حق
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
11-10-2008 08:04 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)