آره جدا که از یک cms فروشگاه چیزی کم نداره!
راستی یه نفر کاندید بشه روی راست چین کردن کل بخش ها چه کاربری و چه مدیریت کار کنه ، این جوری سریع تر می شه.
من حدودا یه 300-350 خطی از فایل زبان رو ترجمه کردم ، آقای memfis هم طبق آخرین خبر 400 تا.
فقط هرچه سریعتر یه نفر بیاد برای راست چین کردن کاندید بشه ، با پیغام خصوصی من رو در جریان بذارید.
با تشکر.





علاقه مندی ها (Bookmarks)