سلام
البته دليل اينكه سعيد ميگه خاموش كنيد براي اينه كه كدهاي html تغييري نكنن.
بعضي وقتا ويرايشگر مامبو كدها رو خودش دست ميزنه و تغييراتي توش ميده كه وقتي خاموش باشه ديگه اينكار رو انجام نميده.

نيك بخت باشيد.