سلام
البته دليل اينكه سعيد ميگه خاموش كنيد براي اينه كه كدهاي html تغييري نكنن.
بعضي وقتا ويرايشگر مامبو كدها رو خودش دست ميزنه و تغييراتي توش ميده كه وقتي خاموش باشه ديگه اينكار رو انجام نميده.
نيك بخت باشيد.

سلام
البته دليل اينكه سعيد ميگه خاموش كنيد براي اينه كه كدهاي html تغييري نكنن.
بعضي وقتا ويرايشگر مامبو كدها رو خودش دست ميزنه و تغييراتي توش ميده كه وقتي خاموش باشه ديگه اينكار رو انجام نميده.
نيك بخت باشيد.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)