سلام. [s]با خود مامبو كه نمي شه[/s]. مگر اينكه كامپوننتي چيزي باشه كه تو تنظيماتش مشخص كنيد كه همه ي كاربران امكان ارسال مطلب را داشته باشند.

يـــــــــــــاعـــــــــ ـــلي