سلام. [s]با خود مامبو كه نمي شه[/s]. مگر اينكه كامپوننتي چيزي باشه كه تو تنظيماتش مشخص كنيد كه همه ي كاربران امكان ارسال مطلب را داشته باشند.
يـــــــــــــاعـــــــــ ـــلي

سلام. [s]با خود مامبو كه نمي شه[/s]. مگر اينكه كامپوننتي چيزي باشه كه تو تنظيماتش مشخص كنيد كه همه ي كاربران امكان ارسال مطلب را داشته باشند.
يـــــــــــــاعـــــــــ ـــلي
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)