سلام دوستان.
مدت طولانی هست هر چی آدرس پوشه رو بهش میدم با رنگ قرمز نشون میده!
کلآ هیچ چیزی نمی تونم پیوست کنم و در مدیریت فایل های پیوست و آواتار، پوشه فایل های پیوست رو قرمز نشون میده که هیچ طریقی درست نمیشه. :-[
نمی دونم دیگه چه آدرسی بهش بدم.
777 هم سطح دسترسی کردم.
خواهشآ بگید ایراد از چی هست. ;D





علاقه مندی ها (Bookmarks)