این باکس تو قسمت تنظیمات عمومی انجمن ها به چه دردی میخوره؟؟؟
[img width=640 height=293]http://bahramelectron.kilu.de/files/untitled2.JPG[/img]

این باکس تو قسمت تنظیمات عمومی انجمن ها به چه دردی میخوره؟؟؟
[img width=640 height=293]http://bahramelectron.kilu.de/files/untitled2.JPG[/img]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام شما از کدام بسته فایل زبان استفاده می کنید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
اگر اشتباه نكنم اين بسته مربوط به پيغام خوش آمدگويي يا پيغامي براي كاربران مهمان هست، به هرحال در اون Text Area مطلبي بنويسيد و ذخيره كنيد و تغييرات رو چه در حالت لاگين چه در حالت خروج شده امتحان كنيد.
با توجه به گفته هاي نويد، در مديريت بسته ها، بسته اي كه نصب كرده ايد رو در صورت تمايل نداشتن به دارا بودن اين مود حذف كنيد.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
من از این بسته برای فارسی کردن فروم استفاده کردم . ( smffarsi )
لینکش رو براتون میدم:
توش متن هم نوشتم اما هیچ اتفاقی نیافتاد. [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
فكر نميكنيم اون قسمت به فارسي ساز مربوط باشه ،به احتمال زياد بسته اي كه نصب كرديد فارسي نبوده براي همين فايل زبان اون مود لود نشده براي همين هيچ نام و نشاني نداره، شما يا ليست مودهاي نصب شده رو اينجا بزار يا مودهاي كه لازم نداري و به اشتباه نصب كردي رو حذف كن، و اگر هم موردي با اون قسمت نداري كه اصلا حذف نكن...
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)