سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: قسمتی بدون نام و نشان ؟!!!

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    محل سکونت
    azarbayjan
    نوشته ها
    35
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    قسمتی بدون نام و نشان ؟!!!

    این باکس تو قسمت تنظیمات عمومی انجمن ها به چه دردی میخوره؟؟؟


    [img width=640 height=293]http://bahramelectron.kilu.de/files/untitled2.JPG[/img]


    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    Team
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    9,560
    تشکر
    176
    تشکر شده 1,087 بار در 724 ارسال

    پاسخ : قسمتی بدون نام و نشان ؟!!!

    سلام شما از کدام بسته فایل زبان استفاده می کنید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    تهران | آلمان
    نوشته ها
    137
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : قسمتی بدون نام و نشان ؟!!!

    اگر اشتباه نكنم اين بسته مربوط به پيغام خوش آمدگويي يا پيغامي براي كاربران مهمان هست، به هرحال در اون Text Area مطلبي بنويسيد و ذخيره كنيد و تغييرات رو چه در حالت لاگين چه در حالت خروج شده امتحان كنيد.
    با توجه به گفته هاي نويد، در مديريت بسته ها، بسته اي كه نصب كرده ايد رو در صورت تمايل نداشتن به دارا بودن اين مود حذف كنيد.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    محل سکونت
    azarbayjan
    نوشته ها
    35
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : قسمتی بدون نام و نشان ؟!!!

    من از این بسته برای فارسی کردن فروم استفاده کردم . ( smffarsi )

    لینکش رو براتون میدم:


    توش متن هم نوشتم اما هیچ اتفاقی نیافتاد. [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    تهران | آلمان
    نوشته ها
    137
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : قسمتی بدون نام و نشان ؟!!!

    فكر نميكنيم اون قسمت به فارسي ساز مربوط باشه ،‌به احتمال زياد بسته اي كه نصب كرديد فارسي نبوده براي همين فايل زبان اون مود لود نشده براي همين هيچ نام و نشاني نداره، شما يا ليست مودهاي نصب شده رو اينجا بزار يا مودهاي كه لازم نداري و به اشتباه نصب كردي رو حذف كن، و اگر هم موردي با اون قسمت نداري كه اصلا حذف نكن...

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •