-
چرا به من خوش آمد نمی گید؟!!!!
سلام به همه دوستان و دوستداران مامبو
بالاخره بعد از کلی بالا و پایین کردن انواع cms "مامبو" را برای راه اندازی سات خودم در نظر گرفتم.
از دیروز تا الان هم سعی کردم تمام سوالات و مشکلات خودم رو با جستجو در سایت مامبولرن پیدا کنم.
ازتون می خوام که منم به عنوان دوست خود بپذیرید و من در مشکلات آتی راهنمایی کنید.
در ضمن بنده طراح گرافیک هستم و خوشحال می شم اگر کمکی از دستم بربیاد انجام بدم.
بسم الله
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
12-06-2008 02:06 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)