سلام
دوست عزيز من كه بابت اونموضوع براي شما توضيح ارسال كردم.
ببينيد اساس انجمن به اين شكل هست كه هريك از دوستاني كه آنلاين ميشه سوالات رو مطالعه ميكنه و در صورت توانش جواب ميده.
بنده هم از شما شبيه سازتون رو پرسيدم و بعد بنده ديگه به انجمن سر نزدم و شما 3 پيغام خصوصي زده بوديد كه چرا جواب نميدي!؟
شما خيالتون راحت باشه كه هيچ دشمني با كسي نيستش و اين موضوع براي شما يك سوءتفاهم شده.
براي استفاده از انجمن شما بايد صبور باشيد.
متأسفانه هاردديسكم مشكلي براش ايجاد شده بود كه داشتم اونرو برطرف ميكردم - شما كه يك طراح هستيد بايد درك كنيد كه هاردديسك يك طراح چقدر مهمه!
در ضمن خوشحال ميشيم كه يك طراح گرافيك همچون شما رو در ميان خودمون داشته باشيم.
كامروا باشيد.





علاقه مندی ها (Bookmarks)