سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

موضوع: کاربران چرت و پرت گو!

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    584
    تشکر
    0
    تشکر شده 8 بار در 6 ارسال

    کاربران چرت و پرت گو!

    سلام
    در انجمن مورد نظر من هر روز 2-3 نفر عضو میشن و تاپیک های تبلیغاتی میفرستند
    قرص میفروش عکس و فیلم س ک س ی میفرستند!
    حالا یا من باید یا دم به دقیقه انجمن رو چک کنم و مطالب رو حذف کنم یا شما بگید چکار کنم ؟!

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    محل سکونت
    قلب ايران
    نوشته ها
    1,978
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : کاربران چرت و پرت گو!

    سلام. مگه نمی شه آی پی شون را Block کنید؟

    یــــــــــــــاعــــــــ ـــــــلی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    584
    تشکر
    0
    تشکر شده 8 بار در 6 ارسال

    پاسخ : کاربران چرت و پرت گو!

    سلام
    خب تا اولین مطلب رو نفرسته که من نمیدونم میخواد چیکار کنه
    مدام با آی پی جدید میان

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    محل سکونت
    آغوش خدا
    نوشته ها
    1,007
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : کاربران چرت و پرت گو!

    با آی پی جدید؟
    تا چند آی پی؟؟؟؟

    احتمالا با بیشتر از 10 آی پی جدید نمی تونن وارد بشن ... شما همه اش رو بن کن

    راستی از فیلتر کردن ارسال ها هم می تونی کاری کنی که اونها به قصد و منظورشون نرسن ..
    مثلا همه کلمات مستهجن رو فیلتر کن

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    584
    تشکر
    0
    تشکر شده 8 بار در 6 ارسال

    پاسخ : کاربران چرت و پرت گو!

    سلام
    ممنون از راهنماییتون اینها از سراسر دنیا میان !
    اصلا چرت و پرت هم نگن همین که عضو میشن ضایع هست !!
    باید راه حل بهتری باشه !! چون الان خیلی از انجمن ها رو دیدم این همه کاربر خارجی نداره !!!
    اما انجمن من 200 کاربر ایرانی داره و 600 تا خارجی که اصلا یا فعالیت نمیکنن یا ... بالاخره نمیخوام باشن!

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #6

    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    515
    تشکر
    0
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال

    پاسخ : کاربران چرت و پرت گو!

    سلام
    با بلاک کردن آی پی که کاری پیش نمی بری مثلا آی پی خود من تا 999999 بار تغییر می کنه خوب مطمئنا نمی تونی کاری کنی بهتره که راهکار بهتری پیدا کنی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #7
    Team
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    9,560
    تشکر
    176
    تشکر شده 1,087 بار در 724 ارسال

    پاسخ : کاربران چرت و پرت گو!

    کارهایی میشه کرد که این افرد شناسایی بشن ولی نیاز به سرور اختصاصی هستش

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #8

    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    محل سکونت
    آغوش خدا
    نوشته ها
    1,007
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : کاربران چرت و پرت گو!

    من خودم این مشکل رو داشتم ...

    ولی وقتی اونها رو تک تک منع کردم دیگه بعد از یه مدتی ازشون خبری نشد ...
    ماهی یه بار عضو میشن و مطلب می فرستن .. اکثرا هم چینی هستند

    نحوه منع کردنم منع آی پی نبود ... فقط اون کاربران رو فورا توی گروه کاربری می ذاشتم .. اسم اون گروه کاربری "منع شده" هست ... دسترسی اون گروه هم تقریبا صفر هست .. یعنی فقط دیدن مطالب و ارتباط با مدیر و حذف کاربری خود ....

    با این کار اون کاربر وقتی وارد انجمن میشد فکر می کرد انجمن خرابه .. چون به خیال خودش اگه مشکلی داشت باید منع آی پی میشد در حالی که دکمه های ارسال و غیره رو نمی بینه ....

    این بود ماجرای من

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #9

    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    محل سکونت
    بیابان
    نوشته ها
    669
    تشکر
    0
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال

    پاسخ : کاربران چرت و پرت گو!

    من احساس میکنم این دوستمون chapta رو توی قسمت ثبت نام غیر فعال کردن چون وقتی توی این حجم زیاد مورد اسپم قرار بگیرید حتما با یه ربات طرف هستید
    این کارهارو اکثرا روسها و چینی ها میکنن

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  11. #10

    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    تهران | آلمان
    نوشته ها
    137
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : کاربران چرت و پرت گو!

    کسانی که از اینترنت Dial-Up استفاده میکنن مخصوصا شبکه هوشمند میتونن از آی پی های متعددی استفاده کنند، تنها راهش همونطور که سایر دوستان گفتن بن کردن هستش، البته یک انجمن همیشه به یک مدیریت 24 ساعته نیازمنده...

    به امید خدا

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •