سلام
در انجمن مورد نظر من هر روز 2-3 نفر عضو میشن و تاپیک های تبلیغاتی میفرستند
قرص میفروش عکس و فیلم س ک س ی میفرستند!
حالا یا من باید یا دم به دقیقه انجمن رو چک کنم و مطالب رو حذف کنم یا شما بگید چکار کنم ؟!

سلام
در انجمن مورد نظر من هر روز 2-3 نفر عضو میشن و تاپیک های تبلیغاتی میفرستند
قرص میفروش عکس و فیلم س ک س ی میفرستند!
حالا یا من باید یا دم به دقیقه انجمن رو چک کنم و مطالب رو حذف کنم یا شما بگید چکار کنم ؟!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام. مگه نمی شه آی پی شون را Block کنید؟
یــــــــــــــاعــــــــ ـــــــلی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
خب تا اولین مطلب رو نفرسته که من نمیدونم میخواد چیکار کنه
مدام با آی پی جدید میان
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
با آی پی جدید؟
تا چند آی پی؟؟؟؟
احتمالا با بیشتر از 10 آی پی جدید نمی تونن وارد بشن ... شما همه اش رو بن کن
راستی از فیلتر کردن ارسال ها هم می تونی کاری کنی که اونها به قصد و منظورشون نرسن ..
مثلا همه کلمات مستهجن رو فیلتر کن
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
ممنون از راهنماییتون اینها از سراسر دنیا میان !
اصلا چرت و پرت هم نگن همین که عضو میشن ضایع هست !!
باید راه حل بهتری باشه !! چون الان خیلی از انجمن ها رو دیدم این همه کاربر خارجی نداره !!!
اما انجمن من 200 کاربر ایرانی داره و 600 تا خارجی که اصلا یا فعالیت نمیکنن یا ... بالاخره نمیخوام باشن!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
با بلاک کردن آی پی که کاری پیش نمی بری مثلا آی پی خود من تا 999999 بار تغییر می کنه خوب مطمئنا نمی تونی کاری کنی بهتره که راهکار بهتری پیدا کنی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
کارهایی میشه کرد که این افرد شناسایی بشن ولی نیاز به سرور اختصاصی هستش
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
من خودم این مشکل رو داشتم ...
ولی وقتی اونها رو تک تک منع کردم دیگه بعد از یه مدتی ازشون خبری نشد ...
ماهی یه بار عضو میشن و مطلب می فرستن .. اکثرا هم چینی هستند
نحوه منع کردنم منع آی پی نبود ... فقط اون کاربران رو فورا توی گروه کاربری می ذاشتم .. اسم اون گروه کاربری "منع شده" هست ... دسترسی اون گروه هم تقریبا صفر هست .. یعنی فقط دیدن مطالب و ارتباط با مدیر و حذف کاربری خود ....
با این کار اون کاربر وقتی وارد انجمن میشد فکر می کرد انجمن خرابه .. چون به خیال خودش اگه مشکلی داشت باید منع آی پی میشد در حالی که دکمه های ارسال و غیره رو نمی بینه ....
این بود ماجرای من
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
من احساس میکنم این دوستمون chapta رو توی قسمت ثبت نام غیر فعال کردن چون وقتی توی این حجم زیاد مورد اسپم قرار بگیرید حتما با یه ربات طرف هستید
این کارهارو اکثرا روسها و چینی ها میکنن
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
کسانی که از اینترنت Dial-Up استفاده میکنن مخصوصا شبکه هوشمند میتونن از آی پی های متعددی استفاده کنند، تنها راهش همونطور که سایر دوستان گفتن بن کردن هستش، البته یک انجمن همیشه به یک مدیریت 24 ساعته نیازمنده...
به امید خدا
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)