ممنونم ...
من هم دو روز پیش این بسته رو فارسی کرده بودم .. ولی وقت نکردم تاپیک بزنم ...
به هر حال ممنون از دوستانی که همکاری می کنند و فعالیت خوبی دارند ...
هر کس درخواست داد من بسته ای که خودم فارسی کردم رو هم می ذارم ... البته با اجازه جناب SAT_ISLAND
سربلند باشید





علاقه مندی ها (Bookmarks)