ممنونم ...

من هم دو روز پیش این بسته رو فارسی کرده بودم .. ولی وقت نکردم تاپیک بزنم ...
به هر حال ممنون از دوستانی که همکاری می کنند و فعالیت خوبی دارند ...

هر کس درخواست داد من بسته ای که خودم فارسی کردم رو هم می ذارم ... البته با اجازه جناب SAT_ISLAND

سربلند باشید